Vad vore en bal på slottet?


Varje dag får hon arbeta hon får jobba hon får streta... osv. Ni kanske känner till Askungen? Disneyflickan som det va sååå synd om... Jag känner dock att jag har det värre, jag jobbar ju fan mer än henne and it's killing me. Får jag hjälp av nå små fåglar och möss? Nej, det får jag inte. Får jag hjälp av nån godmother som förvandlar mig till en prinsessa och min pumpa till en fin vagn? Nej, det får jag inte. Jag får springa runt och servera hamburgare åt folk i 33 graders värme för att AC-systemet är pajj... Och efter det jaga iväg till nästa jobb då jag ska va en glad instruktör och hoppa runt i en timme! Suck on that Askungen. 
Nej men jag ska inte klaga.. Barnen i Afrika springer ju runt i värmen utan att få betalt liksom??:O Vi ska ju alltid tänka på dom!


Nu blir det att lägga sig i sängen med godispåsen och dra på lite South Park.

God natt gott folk.
/Sara-Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0