Såådärja Ida!




Eftersom att Ida tjatade såååå mycket och hade sååå tråkigt och är sååå sjuk och ville läsa nån blogg så gör jag en comeback! Kan ju va kul och skriva för åtminstone EN person... Hmm.

.........................................................hm.


Ida, jag vet inte jag ska skriva O.o Jag tror det är bättre om jag lägger upp bilder bara haha, för jag kommer bara skriva massa strunt annars! Fast Kissie och dom bloggbrudarna skriver ju inte direkt nåt superintressant, fast dom är rika, vilket jag INTE är så det är okej då. Tydligen.

Hm, jag tycker vi ska baka dom där nutellamuffinsen när du blir frisk. Jag sitter och tänker på dom nu. ASGODA!

Snart ska jag va nördig och kolla på Harry Potter, måste liksom passa på när jag inte är med Daniel eftersom han av nån konstig anledning hatar Potter och hans vänner på Hogwarts O.o Don't get it. Ändå har han läst böckerna, han vill säkert bara vara cool, därför han säger att han hatar det... Fast egentligen vet vi ju alla att han inte är cool:)

Nu ska jag sluta prata, från och med nu öppnar jag den här jätte populära bloggen igen! Tänker dock inte skriva så mycket haha. Bilder säger ju mer än tusen ord sägs det? Så let's leave the talking to them!

/ Sara-Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0