Hypocrite






Satte ihop mitt pass idag, jag lyckas alltid göra allt i sista minuten, vad det än gäller.. Fast jag lyckas alltid klara mig på nåt sätt! Anyhow, satte ihop passet, testade skiten på Hedvig och Gaby (awesome job) sen käka och slappa i nån timme, sen BAM! så kör jag passet för deltagarna. Usch är alltid så nervös innan... Så idag har jag fan tränat mer än vad som bör vara tillåtet! Belöning? Ja tack. Godis!!! Mums.


Imorgon blir det fuckin H.Pitty!!! Skulle köpa biljetter till Heron, men råkade bli Söder hahah. Jag har INTE alla hästar hemma nu för tiden, är sjukt virrig. Men det kan ju bli kul, på söder är det ju inga klaner av turkar iaf. (Thumbs up people). Ingen läser ju ändå min blogg så kommer inte bli anklagad för rasistiska påhopp:) haha.

Fan vad jag skriver... Nu slutar jag.
Godnatt. / Sara-Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0