All Alone

Vaknade för någon timme sen, helt ensam i Ninjastugan! Min första tanke var: "Åh jag klarade det!". För er som inte vet vad Ninjastugan är så kan jag berätta att det är min pojkväns lilla hus som ligger på familjens tomt. MEN det är ute i skogen och det var mörkt och jag var själv, så jag hade all rätt att vara lite rädd..

I väntan på att mannen ska komma hem från jobbet så gjorde jag en blogg, vet inte riktigt vad jag har gett mig in på. Äger inte ens en systemkamera vilket verkar vara obligatoriskt i bloggvärlden.. Men jag ska testa om vi arbetslösa, fattiga ungdomar också har en chans! Yay go me!

Nä nu tänkte jag faktiskt ta mig ner till the main house och käka lite frukost! Får se vad jag hittar på för kul efter det :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0